امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترید چیست ؟ تریدر کیست ؟

blank

دسته بندی : وبلاگ

تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2023

دیدگـاه : 0

نویسنده : admin-ali

بازدید : 32 views

ترید چیست ؟

شاید در ابتدا بپرسید اصلا ترید چیست و چرا انقدر در خصوص این موضوع بحث می شود و چرا دوره آموزشی ترید انقدر در ایران رواج یافته است ؟!

پس با مقاله آکادمی آموزشی تک گامان همراه باشید .

ترید که در آخرین بررسی ها بزرگترین راه کسب درامد در منزل می باشد و بیشترین حجم معاملات در جهان رو به خود اختصاص داده است و جالب است بدانید که همین کرونا نقش بسزایی در گرایش مردم به سمت بازارهای مالی داخلی و خارجی کشانده است .

blank

در ادامه به شما علاوه بر معرفی دوره آموزش ترید در خصوص موارد زیر نیز توضیح خواهیم داد :

 

ارز دیجیتال

فارکس

بورس ایران

نرم افزارهای ترید

ترید با گوشی

دوره های حضوری ترید

کتاب های ترید

صرافی و بروکر و فرق آن

بهترین صرافی های ایرانی و خارحی

بهترین دوره های ترید

دوره آموزشی تکنیکال

 

ارز دیجیتال :

ارز دیجیتال شامل ارزهایی از جمله بیت کوین ، اتریوم ، کاردانو ، باینانس ، اتریوم ، تتر و … که از مهمترین آنها نام برده شد .

ارز دیجیتال ابتدا با بیت کوین و توسط شخصی یا تیمی یا کشوری ! به نام ساتوشی پا به عرصه گذاشت و شاید خود او هم فکرش را نمیکرد که تا این حد بتواند جهان را درگیر خود کند و به نوعی که در حال حاضر بیشترین مبادلات بین حساب ها به روش هایی که در دوره آموزشی ترید به آن پرداخته خواهد شد در آن رد و بدل می شود .

البته بازار بزرگتر از ارزدیجیتال نیز می باشد و ان نیز بازار سرمایه گذاری فارکس می باشد که حتی همین بازار ارز دیجیتال نیز در آن نهفته است .

blank

فارکس :

همانطور که اشاره شد بزرگترین بازار سرمایه که مارکت جهانی نیز می باشد ، فارکس است و در این بازار کلیه سهام ها ،فلزارت ، ارزهای دیجیتال و … مبادله می شود و میتوان گفت بزرگترین معاملات نیز در طلا جهانی (XAU/USD) در حال انجام میباشد .

بورس ایران :

فکر کنم همه ما با این بازار آشنا هستیم و بازاری با حجم معاملات به مراتب پایین تر از دو بازار فوق اما با توجه به امنیت آن که در داخل کشور می باشد فعالیت در آن بسیار در ایران رواج دارد .

 

خلاصه تا بدین جا : بازارهای بلاشک تاپ برای ما ایرانیان سه بازار فوق می باشد که اتفاقا در دوره آموزش ترید به طور کامل به آن پرداخته می شود .

نرم افزارهای ترید :

بدون هیچ گونه تردیدی به نرم افزار تریدینگ ویو که هم سایت و هم اپلیکیشن می باشد می توان اشاره کرد که علاوه بر چارت های قوی می توان از دیگر امکانات آن نیز استفاده کرد .

نرم افزارهای داخلی نیز بسیار در ایران می باشد که با کمی وقت و جستجو در گوگل می توان به نتایج مطلوبی رسید .

ترید با گوشی :

خلاصه بگم که امکان دارد ( خیلی هم راحت ) اما توصیه اکید می شود که این کار انجام نشه و از گوشی فقط فقط برای چک کردن بازار یا معامله خود استفاده نمایید .

دوره های حضوری ترید :

این دوره ها به دو دوره قبل از کرونا و بعد از کرونا تقسیم می شود که متاسفانه با شیوع بیماری کرونا دوره های حضوری جای خود را به دوره های آنلاین داده است که خب زیاد هم بد نشد و دلیل اصلی آن نیز اولا دسترسی به اکثر اساتید مراکز استان ها و از طرفی قیمت های دوره های حضوری با آنلاین اصلا قابل قیاس نیست و به طور مثال دوره حضوری در سال ۱۳۹۷ به بالای ۳۰ میلیون تومان و سال ۱۳۹۹ دوره های همان اساتید با قیمت بین ۵ تا ۱۰ میلیون قابل دسترس بوده .

ما هم اومدیم قیمت دوره آموزشی ترید خود را که شامل ۳ استاد(۲ دوره دیگر نیز اشانتیون می باشد !) که مجموعا ۵ دوره می باشد + هدیه دوره تکنیکال + دوره روانشناسی بازار رو با قیمت باورنکردنی ۸۹۶ هزار تومان برای فروش گذاشتیم که خب با یه سرچ ساده می توان متوجه شد که برای آن حداقل بایستی ۳۰ میلیون تومان هزینه نمایید .

کتاب های ترید :

شاید بتوان گفت خواندن کتاب آموزشی دیگر جایی در دنیای کنونی نداشته باشد اما با همه این تفاسیر با خرید دوره آموزشی ترید آکادمی آموزشی تک گامان ما بیش از ۱۰۰ کتاب برای شما به عنوان هدیه دیگر در نظر گرفته ایم که در اختیار شما به صورت فایل قرار خواهد گرفت  که به تنهایی قیمت همین کتاب ها بالای ۲ میلیون تومان می باشد!!!

صرافی و بروکر و تفاوت آن :

صرافی بیشتر برای ارزهای دیجیتال و بروکر برای معامله در بازارهای فارکس مناسب می باشد و در دوره آموزشی اشاره شده نیز بهترین آنها معرفی میشود .

بهترین صرافی های ایرانی و خارجی :

برای ایران بهترین صرافی در حال حاضر نوبیتکس می باشد که میشود گفت حجم معاملات نسبتا قابل توجهی در آن رد و بدل می شود .

از خارجی ها نیز می توان به باینانس ، کوینکس و از بروکر ها هم آمارکتس ، آلپاری و … اشاره نمود .

blank

بهترین دوره های ترید :

بسیار دوره که در مارکت ایران در حال خرید و فروش می باشد و همه نیز ادعای برتری و بهترین بودن را دارند که ما آمده ایم ۵ تا از بهترین دوره ها را جدا کرده و برای شما عزیزان برای فروش قرار داده ایم که با دیدن دو دوره + روانشناسی بازار می توان به بازار سرمایه ورود کرد .

دوره آموزش تکنیکال :

شاید دیگر کسی با دید تکنیکال معامله ای انجام ندهد و خب حق هم دارند اما نباید از آن غافل شد و حداقل نیاز به دانستن حداقلی آن می باشد که با تهیه دوره آموزشی ترید این دوره نیز برای شما به عنوان هدیه قرار خواهد گرفت که ارزش آن ۳ میلیون تومان می باشد (رایگان)

 

blank

جمع بندی :

همه این گفته ها فقط برای آشنایی شما با بازارهای مالی بود و برای یک آشنایی کلی از آن که سعی کردم در برخی از عرایض خود از تجربیات خودم هم گفته باشم و شما برای اینکه بتوانید زندگی بهتر و ایده آلی برای خود و خانواده بسازید لازم است به آموزش و سپس ورود به بازارهای مالی.

ما با این پکیج آموزشی ترید به شما کمک می کنیم که بتوانید راه و روش درست را بیاموزید و عمل کنید و پول پارو کنید .

در ضمن در صورتی که قبل از خرید نیاز به پشتیبانی و مشاوره داشتید حتما به ما از طریق این لینک تیکت بزنید و تیم ما در همه حال به شما کمک خواهد کرد .

اشتراک مادام العمر

عضویت مادام العمر بدون محدودیت

1000,000تومان
  • اشتراک مادام العمر
  • دسترسی بدون محدودیت زمانی
  • بدون محدودیت تعداد دوره
  • استفاده مادام العمر از کلیه امکانات تک گامان

اشتراک ۳ ماهه

عضویت به مدت ۳ ماه بدون محدودیت

250,000تومان
  • اشتراک ۳ماهه
  • دسترسی به مدت سه ماه
  • بدون محدودیت تعداد دوره
  • تمدید قبل از اتمام اشتراک ۱۵۰ هزار تومان

اشتراک تست

یک هفته اشتراک برای تست کانال VIP

50,000تومان
  • اشتراک یک هفته ای
  • دسترسی به مدت یک هفته
  • بدون محدودیت تعداد دوره
  • تمدید قبل از اتمام اشتراک ۲۰۰ هزار تومان

پست های مرتبط

دوره آموزشی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

دوره آموزشی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ انتشار : 30 اکتبر 2023

دیدگـاه : 0

blank

با خرید بیشتر از تخفیف بیشتر بهره مند شوید

تاریخ انتشار : 04 اکتبر 2023

دیدگـاه : 2

blank

سئو چیست ؟

تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2023

دیدگـاه : 0

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank

با خرید اشتراک ویژه میتوانید به صورت نامحدود از کلیه دوره های تک گامان استفاده نمایید .

اشتراک یک هفته ای ۵۰ هزار تومان

اشتراک ۳ ماهه ۲۵۰ هزار تومان

مادام العمر ۱میلیون تومان